FANDOM

Volunteer Spam Task Force, w skrócie VSTF – grupa wolontariuszy, czuwająca nad tym, by Wikia była wolna od spamu i wandalizmu. W tym celu posiadają specjalne narzędzia, na przykład . Jeżeli zauważyłeś spam, możesz wejść na kanał IRC #wikia-vstf w sieci Freenode lub na VSTF Wiki i go zgłosić, nie zapomnij o zapoznaniu się z zasadami.

Polscy członkowie VSTF Edytuj

100px-9066943.png Wed
Użytkownik:Wedkarski
Wedkarski edytuje na Wikii od 2013 i dołączył do VSTF w styczniu 2015. Możesz go znaleźć na Gothicpedii i polskim Centrum Społeczności.
100px-4491450.png.jpg Pio
Użytkownik:Pio387
Pio387 edytuje na Wikii od 2011 i dołączył do VSTF w 2015. Możesz go znaleźć na Śródziemie Wiki i polskim Centrum Społeczności.

Pozostali członkowie VSTF Edytuj

100px-1485139.png.jpg Víctor
Użytkownik:VegaDark
VegaDark jest zaangażowanym użytkownikiem w pomaganiu w walce z wandalizmem od 2009. Możesz go znaleźć na przeznaczonych do pomocy kanałach IRC Wikii, lubi też edytować hiszpańskie wiki takie jak WikiRespuestas czy hiszpańska centrala. Jeśli potrzebujesz jego pomocy, skontaktuj się z nim korzystając z linków po prawej stronie.
100px-Orologio_blu.svg.png RansomTime
Użytkownik:RansomTime
RansomTime edytuje na Wikii od 2007 i dołączył do VSTF w styczniu 2011. Bywa na IRC. Jeśli potrzebujesz jego pomocy, skontaktuj się z nim korzystając z któregoś z linków po prawej stronie. Możesz także napisać emaila.
100px-Boomer01.png Sulfur
Użytkownik:Sulfur
Sulfur edytuje na Wikii (począwszy od Memory Alpha) od początku 2006 i dołączył do VSTF w czerwcu 2011. Jeśli potrzebujesz jego pomocy, skorzystaj z któregoś z linków po prawej stronie.
100px-1513734.png sactage
Użytkownik:sactage
sactage edytuje na Wikii od 2009 i dołączył do VSTF w lutym 2012. Zastaniesz go edytującego na Call of Duty Wiki. Jeśli chcesz się z nim skontaktować, skorzystaj z któregoś z linków po prawej stronie.
100px-Fluttershy_approved.png Callofduty4
Użytkownik:Callofduty4
Tablica wiadomości
Języki:
en-N, fr-3, it-1
Callofduty4 edytuje na Wikii od końca 2007 i dołączył do VSTF w sierpniu 2012. Zastaniesz go edytującego głównie na Call of Duty Wiki. Możesz śmiało skontaktować się z nim, używając któregoś z linków po prawej stronie.
100px-Katirl.png KATANAGOD
Użytkownik:KATANAGOD
KATANAGOD edytuje na Wikii od początku 2011 i dołączył do VSTF w sierpniu 2015. Zastaniesz go edytującego na Call of Duty i Half-Life Wiki. Możesz śmiało użyć któregoś z linków po prawej stronie do skontaktowania się z nim.
100px-1929113.png TyA
Użytkownik:TyA
TyA edytuje na Wikii od marca 2010 i dołączył do VSTF w sierpniu 2012. Możesz często go spotkać na RuneScape Wiki. W przypadku wojny termonuklearnej, i w sumie w innych przypadkach też, możesz śmiało skontaktować się z nim korzystając z linków po prawej stronie.
100px-3279487.png Leviathan 89
Użytkownik:Leviathan 89
Leviathan 89 jest włoskim użytkownikiem, który edytuje na Wikii od grudnia 2010 i dołączył do VSTF w sierpniu 2012. Znajdziesz go na One Piece Encyclopedia i One Piece Wiki Italia bądź korzystając z linków po prawej.
100px-2200849.png TK-999
Użytkownik:TK-999
TK-999 edytuje na Wikii od 21 lipca 2010 i dołączył do VSTF w sierpniu 2012. Możesz go głównie zastać na Community Central lub na jego głównej wiki – Star Wars Fanon.
150px-Lolwut.jpg Cpl.Bohater
Użytkownik:Cpl.Bohater
Cpl.Bohater edytuje na Wikii od sierpnia 2010 i dołączył do VSTF w lutym 2013. Możesz go zastać na Call of Duty Wiki. Możesz śmiało skontaktować się z nim korzystając z linków obok.
Adrian
Użytkownik:Ajraddatz
Ajraddatz dołączył do Wikii w 2009 i skupia się na zwalczaniu wandalizmu na małych wiki.
100px-4784321.png.jpg Jr Mime
Użytkownik:Jr Mime
Jr Mime po raz pierwszy dokonał edycji na Wikii 24 stycznia 2012 i dołączył do VSTF 20 stycznia 2014. Zastaniesz go regularnie edytującego na RuneScape Wiki i Wikianswers.
100px-4845243.png.jpg Obi
Użytkownik:Obi the LEGO Fan
Obi the LEGO Fan dołączył do Wikii w lutym 2012 i został członkiem VSTF w marcu 2014.
100px-23895447.png.jpg Pyrrha
Użytkownik:Pyrrha Omega
Pyrrha Omega po raz pierwszy dokonał edycji na Wikii 25 czerwca 2012 jeszcze pod nickiem „Thomasguy8”. Dołączył do VSTF w kwietniu 2014.
100px-4694601.png.jpg Cya
Użytkownik:Cyanide3
Tablica wiadomości
Skype
Języki:
de-N, en-4, es-1
Cyanide3 edytuje na Wikii od 2011 i dołączyła do VSTF w 2014. Zazwyczaj spotkasz ją na niemieckiej Mega Man Wikia. Jeśli potrzebujesz pomocy, skotaktuj się z nią korzystając z linków po prawej stronie.
100px-3026053.png Lostris
Użytkownik:Lady Lostris
Tablica wiadomości
Języki:
nl-N, en-4, fr-3
Lady Lostris edytuje na Wikii od 2011 i dołączyła do VSTF w listopadzie 2014. Jej główną wiki jest angielska Avatar Wikia, gdzie ją zawsze można zastać. Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nią korzystając z linków po prawej stronie.
100px-24728531.png.jpg Kop
Użytkownik:Kopcap94
Tablica wiadomości
Skype
Języki:
ru-N, en-3, ka-1
Kopcap94 edytuje na Wikii od 2014 i dołączył do VSTF też w 2014. Możesz go zastać na rosyjskiej i angielskiej My Little Pony Wiki. Jeśli masz jakieś pytania – śmiało się z nim skontaktuj!
100px-9380534.png JosephHawk
Użytkownik:JosephHawk
JosephHawk edytuje na Wikii od 2013 i dołączył do VSTF w grudniu 2014. Możesz go zastać na Community Central i Battle Nations Wiki.

Uwaga: Nie jest szpiegiem.

100px-4700826.png White torch
Użytkownik:White torch
White torch edytuje na Wikii od 2011 i dołączył do VSTF w styczniu 2015. Możesz go zastać na rosyjskiej Terraria Wiki i My Little Pony Wiki.
150px-T3-dsktp_3_TX.jpg VSTF Bot jest botem walczącym ze spamem, składającym się z dwóch frameworków. Pierwszy z nich to adaptacja stewbota z Wikimedia. Druga część to skrypty napisane przez członka VSTF, sactage’a. Operatorka stewbota najprawdopodobniej odpowie jedynie członkom VSTF, więc jeśli masz jakieś pytania, skieruj je najpierw do VSTF.

Narzędzia Edytuj

Członkowie VSTF posiadają podobne uprawnienia co administratorzy, ale na całej Wikii; mają także dostęp do paru dodatkowych narzędzi, pozwalające na szybkie znalezienie spamu lub wandalizmu oraz usunięcie go. Warto zaznaczyć, że VSTF nie zastępuje lokalnych administratorów. Aktywne wiki same dbają o swój porządek. Członkowie VSTF działają głównie na mało aktywnych lub nieaktywnych wiki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki