FANDOM

I sesja GRY - pierwsza sesja GRY, odbyła się 15 sierpnia 2017.

Zmartwychstanie Pana Złego Edytuj

W Dominium PZ zjawił się Bobo, który odkrył że Pan Zły powrócił. Teraz Bobo musi znaleźć ofiarę dla Pana Złego, aby ten odzyskał pełnię sił.

Sprawy państwowe Pio Edytuj

Dzień jak co dzień, dzień po dniu, wciąż się dzieje życia cud. Pio rozwikłał parę spraw jako Cesarz Republiki Piowskiej, głównie chodziło o postęp prac nad eliminacją przeciwników politycznych Republiki. Odmówił podpisania rozkazu przesłanego przez Ministerstwo Obrony Narodowej... po czym udał się do KM do Ogrodów Pałacowych i postanowił w ciszy spędzić resztę dnia.

Plany Zeratula Edytuj

Zeratul obmyśla plan odbicia swojej ojczyzny podczas grania w karty w swoim domu. Wysyła dziewiątą grupę wojsk na ziemie na południe od Rzerzuchy Pallandzkiej i rysuje plany odbicia jej.

W Rzerzusze Edytuj

Arcymag Pallando, władca Rzerzuchy siedzi sobie we wieży. Późnym wieczorem przychodzi arcymag Halil, członek Rady Czarodziejów i odbywają krótką rozmowę o Zeratulu, namiestniku Zeratulii. Halil mu nie ufa, jednak Pallando twierdzi, że nie ma się czego obawiać.

Anam Pacienciam Edytuj

Do Anam Pacienciam przybywa grupa "Raptorów" z południa. Zostaje wysłany do nich posłaniec od władcy tego kraju - AH-64 Apache, by nowo przybyli określili warunki życia swojej tożsamości. Plan AH-64 Apache ciągle zdąża ku wypełnieniu.

Zlecenia Vagora Edytuj

Do Karczmy pod Znerfionym Wieprzem przybywa Vagor. Popijając Sok z Raka od karczmarza Notora dowiaduje się o zleceniu od Republiki Piowskiej i wybiera się do nich po więcej szczegółów.