FANDOM

Gwynland, Ziemia Niczyja - Tereny leżące na południe od Rzerzuchy. Są zamieszkiwane przez barbarzyńców.

Historia Edytuj

Nikt nie wie, jak to się stało, że Gwynland zaczęli zamieszkiwać barbarzyńcy. Wiadomo jedynie, że nazwa tej ziemi wzięła się od wodza barbarzyńców Gwyna, który przybył tutaj w celu podbojów, jednak gdy nikogo nie zastał postanowił osiedlić barbarzyńców właśnie tutaj. 18 lat później w trakcie kryzysu wśród barbarzyńców na ziemie przybyły wojska Rzerzuchy pod wodzą Zeratula. Armia zdołała przełamać siły Gwyna i zająć te ziemie jako swoje własne. Po podbiciu tutaj właśnie przeniósł się Zeratul wraz z Andrzejem.

II sesja GRY Edytuj

W II sesji GRY Zeratul przybył do Gwynlandu i zmienił nazwę na Zeratulię. Co prawda reszta terenów ciągnęła się jeszcze na wschód, ale rozbite plemiona nie dały rady utrzymać się w kupie, gdyż po śmierci Gwyna każdy chciał objąć władzę. Zeratul kazał zabić gryfa, który panoszył się w górach. Wysłał tam Kederena i Jonasza wraz z oddziałem pikinierów i kuszników. Kazał również rozbudować farmy i kopalnie oraz samą osadę. Zaczęła również powstawać twierdza. Do Zeratulii przybył posłaniec Pallanda.

Występowania Edytuj

  • II sesja GRY

Ciekawostki Edytuj

  • Ziemia tu jest bardzo żyzna, dlatego wszyscy chcieli ją zagarnąć dla siebie
  • Andrzej wolał zająć Hegland, krainę na zachód od Rzerzuchy, ale to marny sługa więc Zeratul wybrał Gwynland.