FANDOM

Cross transparent Ten artykuł został oznaczony przez Pallando jako nieprawdziwy i został zgłoszony do Prokuratury Piowskiej jako pomówienie i publiczne znieważenie. Zaświadcza, że żaden z jego rodzicielów nie ma zapędów zoofilskich i nigdy nie miał bliższego kontaktu z żadnym zwierzęciem z gatunku żółw. Możliwe, że autor treści tego artykułu był pod wpływem środków psychoaktywnych, a przynajmniej był niespełna rozumu.
Zolw-600x350

Żółw "Mądry" – mistrz Północnego Haradrima, mistrz sztuk walki, brat Pallanda.

Kiedy Pallando spadł z nieba, obok miejsca jego lądowania trafił piorun. Z powstałej dziury wylazł Żółw Mądry. Z tego powodu uważany jest za brata Pallanda. Przez pewien czas wspólnie wędrowali, aż dotarli do wyspy, gdzie do dziś mieszka Pallando. Żółw Mądry po pewnym czasie ją opuścił, i przybył do dzisiejszego Północnego Haradu, i do Wielkiego Lasu, gdzie zamieszkał. Zaprzyjaźnił się z Dzileniami. Pewnego dnia znalazł porzucone dziecko. Wziął je do swojego domu. Razem z wymienionymi wyżej Dzileniami wychował chłopca, PH, przyszłego władcę Północnego Haradu.

Ciekawostki Edytuj

  • Żółw Mądry i Pallando umieją przekazywać sobie swoje myśli. Stale się w ten sposób kontaktują.
  • Żółw Mądry jest żółwiem.